torstai 29. elokuuta 2019

Elokuun kuumat säät ja kesäflunssa

Rannalla koiran kanssa sunnuntaina. Ihana sää oli!

Linnut on syöneet
marjat vähiin
Elokuu loppuu kohta, on ollut olevinaan niin paljon kaikkea, että en ole tänne juurikaan ehtinyt.. Mitäkö on ollut? No, töissä tietty olen ollut ja viikonloput on elokuussa kaikki menneet maalla - olen käynyt äitiä auttamassa, marjojakin kerännyt ja puuhaillut tytär-juttuja äidin kanssa kaupassa käynistä ruuanlaittoon ja jutteluun...

Ei mitään ihmeellistä, mutta niin ne päivät menevät.

Asteri
Olen ottanut aika paljon kuvia ja ajattelin tulevana viikonloppuna, kun en mene minnekään vaan olen kotosalla, yrittää tehdä Ifolor-valokuva-albumin kesästä. Kai niitä on muitakin olemassa kuin Ifolor,  mutta se on tunnetuin. Katsellaan!


Nyt olen kesäflunssan kourissa. Yskittää, nenä valuu kuin avonainen hana. Ihan kuin näitä flunssia tulisi useammin kuin ennen... Pitäisiköhän näitä osata estää jotenkin - pesen kyllä käsiä ja yritän olla menemättä tirskujien joukkoon... No,  mite sekin on mahdollista; kaupassa tänään joku mies räki aivan estotta jogurttihyllyjen luona. Pyyhki sitten nenää käsiinsä ja alkoi hyplätä purkkeja. Yäk. Menin siitä pois.

Horsmankukista näin kaunista mehua!
Palailen viikonloppuna. Jollei tule jotain estettä. Kerroinko jo horsmankukkamehusta? Se oli kiva kokemus, hauska juttu - ja vähän kummallinenki. Täytyy kertoa ensi kerralla!

Nyt menen nukkumaan. Öitä!


1 kommentti:

  1. Entiennytkäänettähorsmankukista voi tehdä mehua, miten olet tehnyt mehun, horsmat on enimmäkseen tienvarsilla,mutta voi löytää muualtakin.

    VastaaPoista