maanantai 16. toukokuuta 2011

Ihanaa leijonat ihanaa! Hei, mä näin ne leijonat!

Siis kun mä tulin sielt Foorumist ku mä olin ostanut ne kevätjuhlavaatteet mun skidille ni vähäks oli kansaa siin kadulla. Mansku oli ihan tyhjä, siis se katu. Kaikki liikennevalot louskutti oranssii, ainakii kaks helikopeterii pörräs taivaalla siin ihan yläpuolella ja se koko katu oli jotenkii niinku ihan erilainen. Jotenkii outo fiilis! Ei siis yhtää autoo ajanu mut sellanen kumma fiilis tosiaan tuli niinku pintaa. Ilta-aurinko siin paisteli - kello oli jotain vähä vaille kasin. Mä sit menin siihen kadun vartee, niinku lähemmäks ja meinasin just astuu niille valkosille viivoille, niiku suojatielle siis, mut sit mä huomasin sen moottoripyöräpoliisin. Se ajo niiku tosi hitaasti ja siniset valot räpsy vaan siin prätkän keulassa. Siinä se ajeli, ihan rauhallisesti jätti-iso valkone kypärä päässä ja käänty kattomaa taaksepäin. Prätkän perässä ajo valkone poliisiauto.

Ja sit - Jumankekka, mä näin ne! Tai sen. Siis sen sellasen bussin jos ei oo kattoo - sellane kirkkaan vaaleenvihree tiäx, joku turisti-dösa. Tai jotain. Ja, Herranjestas, siin oli NE LEIJONAT hei. Tajuutsä, ihan oikeesti? Mä oon nähny ne, ihan ite. Siis ei nyt mitään eläimii tietenkää, hölmö, ei mitää isoja kissoja. Ne KIEKKOLEIJONAT, tajuuutsä? Nehä voitti kultaa eile Suomelle. Listi ruotsalaiset. Kaikkihan sen tietää. Ruotsalaiset ainakii - heh.

Ne tuli siin ihan vaa tosta noin, matkusti siellä dösan katolla! Hyvä tsägä meitsillä, olin vaa siinä tulossa vähä porttikongista ni siinähä on yhtäkkiä lauma leijonii. Siis Suomen leijonamaajoukkue. "Moi vaan jellonat. Kiitti kun pelasitte kultaa. Moi taas, jatkoja, jatkoja!" Noi mä olisin voinu veistellä niille. Mut ei tullu siin tilantees mielee veistellä. Mä vaan tuijotin. Se pokaali matkusti siin ihan keulassa ylhäällä, joku kundeista piti siitä kiinni. Kai piti tiukasti - ois pikkasen noloo jos se siitä lipeis katuun! Bussi vaa ajeli ihan rauhallisesti ja poliiseja oli ihan sikana ympärillä. Poliisiautoissa ja moottoripyörillä. Ja taivaalla pörräs jotai kopteripoliiseja, en mä siis oo sellasista ennen kuullukkaa. Mut siellä ne pöris, taivaalla ja niit oli ainakii kaks lastillista ku mä näin kaks samaa aikaa ihan siinä Stockan yläpuolella!


Meitsi siin sit vaa napsutteli kuvia kameralla ja siis ihan tajutonta - meikä ite vilkutti niille ja huus et hyvä leijonat! Vähä tietty tuntu hölmöltä huutaa joillekii nuorille kundeille, meikäläine, mut ei kai siin mitää.. Kaikki muutkii huus ihan käheenä ja heilutteli lippuja.

Tosi mageeta ku meil on tollasia sankarimiehiä! Omii leijonii, oikeet Suomen leijonat. Ne on nyt kotona Suomessa ja jumankekka - mä oon siis niin ylpee niistä!

Koko stadi on ihan sinivalkone! Aika tajutonta!

Tää on hieno homma oikeesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti